.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع 4000 تن میوه در مازندران

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران از توزیع 4 هزار تن میوه در ایام پایانی سال در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، رستم اکبری با اعلام این مطلب گفت: میوه‌های ذخیره شده مقدار 2 هزار تن پرتقال و 2 هزار تن سیب بوده که در ایام پایانی سال از طریق عوامل توزیع در سطح شهرستان‌های استان و در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به عرضه یک هزار و 200 تن گوشت مرغ منجمد در ایام پایانی سال در مازندران اشاره و تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن کشتارگاه‌های طیور صنعتی استان مازندران، گوشت مرغ گرم به قیمت کشتارگاه نیز در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در زمان برگزاری توزیع می‌شود.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران همچنین از برنامه‌ریزی این سازمان برای تامین و توزیع برنج، روغن، قند، شکر و گوشت قرمز بر اساس برنامه‌های وزارت صنعت معدن و تجارت خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان استان می‌توانند بسیاری از کالاهای مصرفی خود را در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که با نظارت کامل این سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان برگزار می‌شود، تامین کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.